torsdag 4 november 2010

Fru Spik har blivit utmanad

Fru Spik har blivit utmanad av NPG


4 tv-program jag ser:

Skavlan

Greys Anatomi

Tv4Nyheterna

Gossip Girl


4 saker jag har gjort i dag:

Lyssnat på finsk rapp

Lagat Korv Stroganoff

Tittat på Laban

Grattat kusin.


4 saker jag längtar efter:

Att bli pigg

Helgen

Familjen långt borta

Ett glas vin med god vän


4 saker på önskelistan:

En bortahelg själv

Att denna mörka period skall bli ljusare

Städning av huset

Träffa mina vänner, saknar er


4 saker jag avskyr:

Misshandeln av planeten jorden som pågår just nu

Människor som inte ser längre än längden på sin egen näsa

Äckliga badhus

Att vara bakis


4 jag utmanar:

Diddi

Kusin P

Karin

Har ingen fjärde med blogg

1 kommentar:

  1. Jag är På :) så snart jag får egentid ff datorn :) Har du ordnat så att du kan blogga via iPhone?? Tell Me hur isåfall. Har försökt få till det två ggr men inte lyckats.
    Over and out/KusinP på spårvagn nr6

    SvaraRadera